HTML

Szivárványon legelésző szárnyas tehén

ez a blog azért jött létre, mert a régi felnőtt. szabadság kell neki, saját hely és rengeteg idő, hogy az legyen, aki lenni akar.

Friss topikok

  • Lezlie: Hát akkor hajrá! (2013.01.02. 14:07) epic fail...

iskolakezd(és fél)

2013.08.15. 00:58 sukiyo

az egy dolog, hogy felvettek terminológiára közel 20 pont fölénnyel, de hogy fogom én azt elvégezni???

kezdem kicsit a botrány előszelét érezni (szaglik...). mert én bizony nem arra teremtettem, hogy hétfőn NYOLCTÓL (!!!) délig  (azaz 4 könyörtelen órán át) matekozzak-statisztikázzak. bár már előző mondatomban bemutattam, mily zseniálisan összetett elmével rendelkezem, ugyanis minden nehézség nélkül sikerült kiszámolnom, hogy 8 és 12 között 4 siralmas óra fog eltelni. de lehet, eme gyors fejszámolást csak adrenalin hatására sikerül kiviteleznem. biza esz az ideg. de amúgy a mat-stat, még nem is a legrosszabb. a kemény dió, attól tartok a logikai és ismeretelmélet névre hallgató, előre sejthetően nem bölcsészbarát tárgy lesz. vagy majd negyedik félévben (feltéve, hogy eljutok addig) az adatbázis kezelés 8 kreditért. 8 kreditért!!!! bizony. eddig 8 kreditért jó esetben 4 órán kellett szorgalmasan jegyzetelnem, vagy legalábbis valakiét lemásolni. szóval kezdek félni.

de csak egy kicsit, mert valamikor régen (nagyon-nagyon-naggyon régen) nekem nemcsak bölcsész agyam volt. értettem én a matekhoz valamelyest, magyaráztam nálam nagyobbaknak, bölcsebbeknek kombinatorikát meg sokadfokú egyenleteket néha élvezettel, néha meg felháborodva, hogy ezt hogy nem értik. de ezek az idők már rég elmúltak. valószínűleg a biosz fakt. (mert olyanra is jártam, bölcsészhez nem méltón) kiölte belőlem a vonzalmat a reál tárgyak iránt. szomorú, de így igaz.


ha valaki (kedves nem létező olvasóim és tehenek) még nem jött volna rá, picit megrettentem. gyilkos két évem lesz. olyan, amit csak a legmerészebb bölcsészek vállalnak be (ezért leszünk olyan kevesen). de hála az égnek lesz velem még 3 igazán remek csoporttársam (meg még néhány, de az nem számít), szóval nem egyedül kell átvészelnem. lesz aki majd tanul velem a végtelenségig.

de még mielőtt elhitetem itt a jónéppel, hogy megbántam, leszögezném: ez nem így van. nem bánom én, hogy nyelvész leszek, meg várom is, meg érdekel. csak három év olvasás, meg olvasás és még több olvasás után kicsit furcsa lesz a 2+2. agyátállósan furcsa. és sanszos, hogy eleinte piszok nehéz. megeshet, hogy könyveket fogok falhoz csapkodni (de azért csak óvatosan, nehogy bajuk essen) és szidni fogom a világegyetemet, hogy megszülte a természettudományokat (pedig alapesetben nincs velük bajom, csak ne jöjjenek túl közel).

de amúgy lényegtelen. valószínűleg múló szeszély, és majd rájövök, hogy anno kart tévesztettem és elmegyek mondjuk elméleti fizikusnak vagy neurobiológusnak. mert biza a maga nemében mindkettő igen szép szakma, csak az én agyam nem tudná felszívni egyiket sem.

 

fright_by_MotyPest.jpg

 

de tehenek, ne aggódjatok. nem vagyok én buta. először a nyelvészettől is, hogy féltem, most meg látjátok, mi lett belőlem. magam vagyok a két lábon járó BOTRÁNY!!!

Van úgy, hogy valaki egy haramia karmai között halálos rémületben van félóra hosszat, de mikor torkára teszik a kést, megszűnik a félelme.

Dosztojevszkij

sukiyo

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem idézet félelem terminológia pokoljárás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyonlegeleszoszarnyastehen.blog.hu/api/trackback/id/tr895461336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása