HTML

Szivárványon legelésző szárnyas tehén

ez a blog azért jött létre, mert a régi felnőtt. szabadság kell neki, saját hely és rengeteg idő, hogy az legyen, aki lenni akar.

Friss topikok

  • Lezlie: Hát akkor hajrá! (2013.01.02. 14:07) epic fail...

rinyaszerda.

2015.07.08. 23:06 sukiyo

figyi, milyen hamar jöttem megint! de csak azért, mert hisztis hangulatom van. jelenleg két egyetemi képzés és nulla munka között vagyok. csodás mi? szóval nincs jó kedvem, meg amúgy is. meleg van, meg nyár, unalom, kevesebbet látom a cicát, takarítani kéne stbstbstb. millió és egy helyre küldtem el az önéletrajzom, de van ahonnan nem is írtak vissza. vagy túlképzett vagyok, vagy alul, nincs gyakorlatom, miért vagyok pályakezdő, betöltötte belső munkatárs, amúgy meg hagyjál minket békén nem érdekelsz, mert nőnemű vagy meg öregszel, biztos rögtön szülni is akarsz, SICC!

bepróbálkoztam a kedves megyém legcukibb városában megpályázható szuperbiztos ebbőlúgysefogszmeggazdagodni diákmunkával is. kitöltöttem a lapot, beírtam, hogy egész kicseszett nyáron ráérek, mert csak annyi lenne a dolgom alapvetően, hogy keresek valamennyi minimális pénzt. kipipáltam a 3 munkát, ami érdekel, csupa bölcsészeknek valót (könyvtár, múzeum 1, múzeum 2). hát nem megkaptam lehetőségnek a legretkebbet (amit -  of course - be se jelöltem)? na mindegy. egyekutyamacskavíziló, bemegyek holnap, megérdeklődöm mit kellene tennem, aztán megpróbálom kibőgni magamnak, hogy akármit is kell csinálni, az ne a szabadban kelljen, mert ott 100% megőrülök a melegtől.

nem hiszem amúgy, hogy olyan hihetetlenül nagyok lennének az igényeim. van két diplomám, amiket valamennyire szeretnék azért hasznosítani. mindegyik elég flexibilis, amivel elég sok dologhoz hozzá lehet nyúlni. bármi, ami kultúra, kutatás, média alapból belefér, aztán jöhet mellé még millió adminisztratív feladat, dokumentáció, fordítás, monoton rettenetek. de erre lettem "kiképezve", szóval tényleg az is jöhet. 

életem álma persze megvan, szerkesztés, könyvkiadás, kijavítani az átlagos helyesíráshiányt a magyar online sajtóban (remélem ebben volt most 3 súlyos hiba legalább)

jó, ne rinyáljak, mert gyakornoki helyem az van, de az is olyan, hogy kell valami, csináld ezt, aztán szaladj a diplomáddal messze innen, mert ha egyszer megcsináltad ingyen, akkor máskor is csináld úgy. ez lehet kicsit nem igaz, mert pont a gyakorlati helyünkön mondták, hogy szeretnének egyszer(!!!) a távoli és jómódú jövőben felvenni egy aktív kis terminátort (én! én! ÉÉÉÉÉÉN! léccilécci! prettyprettyplease! zuperplox! na, tudod, hogy én vagyok a legügyesebb kis aranygaluska, meg nekem vannak teheneim is <3), de a jövő az egy elég tág fogalom, és lehet éhen halok addigra, mire meghirdetik az állást. 

de hiszek annak és abban, amit az okosok mondanak (és nem annak, amit a sok ignoráns, vesszenekabölcsészek, leveledbüfé nem bölcsész imád hangoztatni), hogy szükség van a bölcsészekre, méghozzá nem is kicsi. mert mi vagyunk az értelmiség (bárcsak tudnám, hogy kell annak lenni és hogy lesz abból pénz), ami állítólag kell egy társadalom működéséhez. meg egyéb okokból is , hogy vagyunk.

szóval lesz még nekem munkám. inkább legyen később (de csak egy kicsivel) és szupercsudijó, mint most olyan, amihez nem kellett volna az érettségi után még 5 ( + a 2015/2016-os tanévvel együtt 6) évet tanulnom.

most megyek tehenek tovább rinyálni. remélem szerettek munkanélküli, a nyáron relatíve hallgatói jogviszony nélküli, csakszimplán könyvmoly/sorozatjunkie/lassandelelkesenfordítóként is, és nem hagytok el mindenki kedvenc volt szaktárs nemeziséért, akinek bezzeg már van munkája. *?@#$!!!

this_way_sketch_by_hndz-d3cvhch.png

Egészen biztos,
hogy előbb-utóbb ez vagy
az lesz, így vagy úgy.
-Fodor Ákos -

sukiyo

Szólj hozzá!

Címkék: munka egyetem bölcsész

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyonlegeleszoszarnyastehen.blog.hu/api/trackback/id/tr967611566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása