HTML

Szivárványon legelésző szárnyas tehén

ez a blog azért jött létre, mert a régi felnőtt. szabadság kell neki, saját hely és rengeteg idő, hogy az legyen, aki lenni akar.

Friss topikok

  • Lezlie: Hát akkor hajrá! (2013.01.02. 14:07) epic fail...

Hola.Aloha.

2015.10.31. 23:42 sukiyo

öööö. hmm. yep. élek még. eléggé. tehát, így tudok gépelni meg minden. most még csak azt sem tudom mondani, hogy nem történt velem semmi egy ideje, mert bár nem túl izgalmasak, de ezért történtek dolgok. pölö elkezdtem a kreatív írás képzést. bizony. szóval most kreatív írok. még verseket is!!! pedig hát én olyat nem szoktam. most a tehenek, persze sértődötten azt mondják, hogy mást sem. ami csak félig igaz. vagy inkább háromnegyednyire. régebben kifejezetten sokat írtam. még blogot is. de most annyi sorozatot kell néznem dolgom van, hogy erre kevesebb idő jut. meg amúgy is blogot úgy lehet írni, ha késő este van és az ember totálisan fel van pörögve. 

 

nem tudom, amúgy, hogy így mit kellene írnom...Cica még él. ő is. sokat játszik a szentem, amiért én bántom, mert inkább velem foglalkozna annyit...pénteken voltunk "hegyet"mászni. ami jó volt, meg kellett is már, mert sok rajtam a felesleges zsírréteg. ami nem túl szép. bezzeg a tehenek elirigylik tőlem. most meg itthon (értsd: vidéken a büdös Budapest helyett) vagyunk egy napot, mielőtt újra elkezdődik a suli. meg nekem végre valahára a munka. amitől rettegek, de nagyon várom. remélem túl fogom élni az első napot, aztán utána sorban a többit is.fejben már elköltöttem az első négy havi fizetésem, szóval ennek más nagyon ideje volt. szeretném, ha nagyrészt el tudnom már tartani magam. az szuper lenne. mondjuk akkor ragaszkodom egy igazi kisállathoz...és nem egy olyanhoz, amit most birtoklok szívem csücske formájában. persze, attól még őt is megtartjuk, mert nem cseréljük le holmi kismacskákra.

mi van még? hm. animecon. osztálytalálkozó, amiről igazából csak annyit lehet mondani, hogy az is kell néha. születésnap(ok). felfedeztük, hogy a lidl édességkínálata a legcsodásb. dolce gusto piccolo...na az is igen remek. biciklizés, ami mesés volt, mert van új szupergyönyörűséges bicikliút itt nálunk vidéken. nagyon vadregényes, meg patakmenti, este vadleses. és még a csöpp párom is, aki amúgy nem biciklikompatibilis, hajlandó volt tekerni rajta. és el sem esett!! hiphiphurrá meg tapsvihar neki innen a kibertérből is.

jajj, azt nem is említettem, hogy amúgy nekem most házi feladat lenne a naplóírás, amit el is kezdtem szorgalmasan, csak aztán mindig elfelejtem. szóval vegyük úgy, hogy ez most itt a pótlás.

most viszont szaladok is, mert ma még be akarom fejezni a Sailor Moon első évadát.

természetesen a szivárványon legelésző szárnyas tehenek már össze is vesztek azon, hogy ki melyik senshi legyen, szóval inkább kihúzom nekik kalapból.


Lunáris prizma ereje, változtass át engem! - Tsukino Usagi

sukiyo

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem bölcsész felnőttéválás sailor moon

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyonlegeleszoszarnyastehen.blog.hu/api/trackback/id/tr68040230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása