HTML

Szivárványon legelésző szárnyas tehén

ez a blog azért jött létre, mert a régi felnőtt. szabadság kell neki, saját hely és rengeteg idő, hogy az legyen, aki lenni akar.

Friss topikok

  • Lezlie: Hát akkor hajrá! (2013.01.02. 14:07) epic fail...

vizsga 3x...mert úgy magyar a magyarszakos

2013.01.13. 20:31 sukiyo

nem tudom eldönteni, hogy szerencsés vagyok, hogy csak 3 vizsgám van ebben a szemeszterben, vagy iszonyatosan szerencsétlen, hogy pont ez a 3.

valószínűleg az igazság valahol a kettő között van... és valószínűleg nem érezném így, ha az az egy bizonyos (Modern magyar 1.2) nem lenne közöttük. ugyanis a mitológiával és a stilisztikával nincs is komoly problémán. de úgy, hogy harmadiknak pont ez a rettenet, ez a pokoljárás van, így igencsak sötétnek, ridegnek és kegyetlennek érzem a világot. csomóban áll a gyomrom, ugyanis 17-én (az 3 nap múlva van, ha valakinek - neked, kedves egyáltalánnemlétezemám olvasó - nem tűnt volna fel) jön...de tulajdonképpen annyira nem is vagyok ideges, mint általában lenni szoktam vizsgák előtt, mert jelen esetben totálisan az esélytelenek nyugalmával várom a magát irodalom vizsgának álcázó apokalipszist. azt még nem is említettem, hogy beugró is van hozzá, nehogy már szerencsétlen egyetemista rendesen fel tudjon készülni a tételekből... több tucatnyi verset ismerjünk fel rövidke részletek alapján. javítok: egyet ismerjünk fel, mert ha nem sikerül (és a második sem jön össze), akkor viszlát a következő meghirdetett időpontban. nem a beugróval van probléma, inkább azzal, hogy válogatták rá össze a verseket. mert mondjuk Pilinszky verset csak olyat kaptunk, amelyikben halak, víz meg tél van. Nemes Nagy Ágnes meg mintha csak a hóról tudott volna írni és a hidegről. szóval botrány. de semmi baj. 16-án átmegyek stilisztikából, reményeim szerint egy hármassal és utána lesz, ami lesz. mitológia pedig még messze van. azt még nem is említettem, hogy a tételek fele az nagyepika, arra meg végképp nincs ideje egy normális életet élő egyetemistának sem, hogy vaskos regényeket olvasson tucatjával.nem is oly nagy baj, hogy pálfordultam és nyelvész leszek... de sebaj. mint mondtam, ezt úgysem éljük túl, minek is aggódni.

a pulzusom normális. nem vagyok rosszul. nincsenek rémálmaim gonosz tanárokkal, életre kelt regényekkel, kortárs alkotókkal. hát persze, hogy nincsenek...de most miért is pocsékolom itt az időt? miért is nem Mészöly, Mándy, Oravecz (őt kivételesen egészen kedvelem...), Szilágyi, Márai ésatöbbi foglalkoztat épp?!

a szivárványon legelésző szárnyas tehenek féltenek. és persze boldogok, hogy ők alapvetően intellektuális, mindentudó teremtmények és nem kell elszenvedniük a felsőoktatással jár nehézségeket.

 

21.jpg

"Kibírhatatlan!" mondjuk - és kibírjuk. - Fodor Ákos

sukiyo

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem idézet vizsga pokoljárás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyonlegeleszoszarnyastehen.blog.hu/api/trackback/id/tr585016323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása