HTML

Szivárványon legelésző szárnyas tehén

ez a blog azért jött létre, mert a régi felnőtt. szabadság kell neki, saját hely és rengeteg idő, hogy az legyen, aki lenni akar.

Friss topikok

  • Lezlie: Hát akkor hajrá! (2013.01.02. 14:07) epic fail...

instantpánik...

2015.07.19. 18:12 sukiyo

na, nem kell megijedni, mert most kivételesen nem valódi PÁNIKról van szó (bár mostanában annyira nem jó a a hangulatom a valószínűsíthető vitaminhiányom miatt), hanem arról, hogy elkezdtem parázni. mert mi van, ha nem vesznek fel a képzésre, amire még nem is jelentkeztem? mi van, ha nem találok igen hamar munkát? mi van, ha nem találok Budapesten munkát? mi van, ha semmi nem úgy alakul, ahogy azt szeretném? szóval hiszti a köbön. és ez nem túl fun. meg meleg is van, ami szintén eléggé kikészít. meg kupi, meg kosz stb. az emeleten, szóval takarítani kellene. és mindjárt vége a nyárnak. és bár az ellenkezőjét ígértem, nem tudtam haladni a fordítással, és a gyakornoki feladatommal is elég ramatyul állok. szóval jajj nekem. amúgy megkaptam szerdán a második diplomámat, szóval wííííííííííííííííííí! kétdiplomás, munkanélküli "értelmiségi" vagyok. bár a terminológia annyira nem bölcsész képzés kifejezetten, de a magyar alapszak meg nagyon az volt. jajj, hiányzik az irodalom. mármint tanulós szempontból, mert olvasni olvasok eleget azért. kicsit a napokban túlzásba is vittem, mert mióta szerdán befejeztem a Hárún és a mesék tengerét, befaltam még 3 relatíve vékonyabb regényt (darabonként ~300 oldal). szóval azt azért nem mondhatom, hogy az irodalom teljesen kikopott volna az életemből. höhö.

amúgy voltunk babanézőben a múlt héten. jajj, hát meg kell zabálni a kis bogarat. ugyan még csak 2 hetes múlt, de már most olyan ereje van a kis vasgyúrónak, hogy én totálisan irigy vagyok rá. úgy pakolja ide-oda azt az apró kis (szuperredundancia, de ez van) cukorborsó testét, hogy meg kell őrülni tőle. láttára rögtön riadót is fújtak a hormonjaim, hogy aztán szívemcsücskét (a szintén "értelmiségi", frissdiplomást), aki hipertürelmes meg minden, rögtön ki is akasztottam (mert azt nem szereti, ha a jövővel zaklatom, meg erőszakos vagyok). de azt mindenképp meg kell állapítani, hogy majd elolvad, mikor bébik közelében van (meg macskák és pugok, úgy általában cuki állatok...és sütemények...meg Lego-figurák. hát na, van ilyen. egy kis mályvacukor a lelkem. kekszre teszem, majd megeszem.)

bebi.jpg

igazság szerint, csak hisztizni, pánikolni, meg helyzetjelenteni voltam. gondoltam beszámolok arról, hogy nem történik velem úgy igazán semmit.

a szivárványon legelésző szárnyas tehenek is gondolják, hogy mehhh, aztán visszafekszenek a hűtőládájukba, mert ők azt is megtehetik. limonádét szürcsölnek és agyzsibbasztó meséket néznek. irigylésre méltó csodalényei ők az univerzumnak.

Remélem: igen?
Remélem: nem?
- Tudom: úgy lesz
jó, ahogyan lesz.

- Fodor Ákos -

 

sukiyo

Szólj hozzá!

Címkék: könyv irodalom egyetem félelem bölcsész

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyonlegeleszoszarnyastehen.blog.hu/api/trackback/id/tr537639774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása